Tuesday, March 26, 2013

Semakin Bersawang~~~

Assalamualaikum w.b.t

Dah lama sangat tak menulis di blog nie. Maklumlah dengan kerja di pejabat yang semakin menimbun, habis je waktu pejabat terus ke pusat tuisyen mengajar atau belajar. Alhamdulillah, walau pun rasa sibuk tapi tetap rasa enjoy dan bahagia je. Mungkin sebab kita buat kerja yang kita suka, sebab itu walaupun seharian di pejabat dan terus sambung kerja di pusat tuisyen, tak pernah rasa tertekan cuma penat tu ada tapi yang sangat best sebab rasa puas. Besides bekerja siang(kerja tu pun saya suka) ada juga bakti/kerja untuk dicurahkan untuk anak bangsa. Masa masih muda ini lah nak digunakan masa dengan penuh berkualiti.

Tapi tiba-tiba hari ini rasa semacam nak pergi bercuti dan bergumbira. Lagi gumbira kalau bersama keluarga, insyaAllah en.suami ajak bergumbira bersama ahli keluarga en.suami hujung minggu ini. Inilah masa berkualiti. Tak sabar pulak rasanya.

Okeylah, tak sabar nak bercuti di hujung minggu ini. Walaupun sebenarnya dekat jek tempat nak pergi tu, tapi yang penting bercuti hehehehehe...itupun pergi lambat sedikit lepas habis kerja-kerja di pusat tuisyen, jawabnya tengah malam la baru sampai hotel. Tak pe, yang penting bergumbira dan dapat jumpe ahli keluarga dan anak saudara.

Wassalam~~~

**terasa nak bercuti di luar negara...wink wink wink**

No comments:

Post a Comment